duminică, 27 iulie 2014

Rugaciune pe patul de moarte


Slavindu-Te, Te slavesc pe Tine, Doamne, ca ai cautat spre smerenia mea si nu m-ai dat in mainile vrajmasilor, si ai mantuit din nevoie su­fletul meu. Si acum, Stapane, sa ma acopere pe mine mana Ta si sa vina peste mine mila Ta, ca s-a tulburat sufletul meu si amarnic ii este sa iasa din netrebnicul si intinatul meu trup. Ca nu cum­va vicleanul sfat al celui potrivnic sa-l in­tam­pine si sa-l poticneasca intru intuneric, pen­tru pacatele cele facute de mine, cu nestiinta si cu stiinta, in viata aceasta. Milostiv fii mie, Sta­pane, si sa nu vada sufletul meu intunecatul chip al viclenilor diavoli, ci sa-l ia ingerii Tai cei stra­lu­citi si luminati.

Si cand ma vei judeca, sa nu ma apuce mana stapanitorului acestei lumi, ca sa ma surpe pe mine, pacatosul, in adancul iadului, ci stai langa mine si-mi fii Mantuitor si sprijinitor, pentru ca aceste chinuri trupesti veselie sunt robilor Tai. Mi­luieste, Doamne, sufletul meu cel intinat cu pa­timile acestei vieti si, prin pocainta si martu­ri­sire, curat pe el il primeste, ca binecuvantat esti in vecii vecilor.
Amin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu